AA Diercomfort
5.0
Based on 66 reviews
aangedreven door Facebook
90100529-gebruiker-doorsturen-pictogram-vector-gevuld-vlak-teken-solide-pictogram-geïsoleerd-op-wit-account-ove
Login
regsitere
Registreer

Verzendinformatie

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

AA Diercomfort streeft ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. Alleen zal dit niet in alle gevallen zo snel zijn als je misschien zou willen. Dit heeft er mee te maken dat sommige producten eerst gemaakt moeten worden voordat ze verzonden kunnen worden. Alle toebehoren die op voorraad zijn worden binnen 5 werkdagen verzonden. Zijn je producten niet op voorraad? Dan is de levertijd uiterlijk 10 werkdagen. Indien jouw producten niet in 1 pakket verpakt kunnen worden zullen wij hierover contact met je opnemen. Ook als je bestelling iets langer duurt met verzenden hoor je dat van ons.

Let op: Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen bij de bezorgdiensten. 

Verzendtarieven,

De verzendtarieven zijn als volgt,

Nederland
Brievenbuspakketje : €3.95
Pakketten van 0-10 kg  : €5.95
Pakketten van 10-20 kg  : €7.45
Pakketten van 20-40 kg : €12.95

België 
Brievenbuspakketje: €8,25
Pakketten van 0-20 kg  : €10.45
Pakketten van 20-40 kg : €19.95

Prijzen voor zwaardere pakketten of andere bestemmingen zijn op aanvraag. 

Eigen bezorgservice
Bij grote bestellingen of producten die niet per post verzonden is er in overleg mogelijk dat ik ze thuis kom afleveren. (Dit is uitsluitend voor Nederland). Kosten en mogelijkheden voor dit vervoer zijn op aanvraag. En worden op het moment zelf bepaald. Helaas kunnen wij niet altijd iets voor u betekenen in vervoer. 

Informatie voor dierverblijven en andere grote producten

Omdat wij willen garanderen dat onze kooien en andere grote producten in goede staat aankomen bij de klant proberen wij altijd dat de klant de kooien zelf komt afhalen. Dan kun je er bijvoorbeeld een dagje uit van maken en ook even wat prachtige Groningse natuur meenemen in de rit.  Mocht er dan toch echt niks mogelijk zijn dan kunnen we altijd nog even samen naar de mogelijkheden kijken. Mocht er toch een kooi verzonden moeten worden dan is het risico van schade voor de klant zelf. Bij grotere partijen of als ik meerdere adressen kan combineren valt er iets te regelen. Vraag gerust wat er op dit moment allemaal mogelijk is.