Retour, Garantie en Klachten
Wanneer mag je producten retour sturen?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je producten toch niet helemaal zo zijn als je had verwacht. Dan heb je bij de meeste van onze producten de mogelijkheid om ze retour te sturen. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retour zijn wel voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@aadiercomfort.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wanneer kan je de producten niet retour sturen?
Helaas kunnen we je niet in alle gevallen de producten terug laten sturen. Dit geldt hoofdzakelijk voor maatwerk en door ons voor jou bestelde producten. Omdat maatwerk zoals de naam al zegt speciaal voor je op maat gemaakt is kunnen wij dit niet zomaar kosteloos terugnemen. Daarom is een betaling van maatwerk en bestelde producten een definitieve aankoop en kun je dit bedrag helaas niet retour krijgen.

Hoe stuur je de producten retour?
Indien je jouw product retour wilt sturen dien je dit eerst bij ons te melden. Dit kan via onze mail info@aadiercomfort.nl. Geef hierbij duidelijk aan waarom je jouw producten retour wilt sturen. En dan nemen wij contact met je op voor verdere vervolgstappen. Indien je jouw hele bestelling retour stuurt krijg je het gehele bedrag inclusief verzendkosten retour binnen 14 dagen nadat je jouw retour hebt aangevraagd. Natuurlijk alleen als jouw producten in goede orde door ons zijn ontvangen. Je dient de producten voor zover mogelijk in de originele verpakking terug te sturen. Wanneer je een deel van jouw bestelling retour stuurt worden enkel de kosten van die producten zonder de betaalde verzendkosten gecrediteerd.
Eventuele verzendkosten bij het retour sturen zijn voor de klant zelf en worden dus niet door ons aan jou terugbetaald
Garantie
Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je product niet goed aangekomen is ondanks onze zorgvuldigheid. Je dient dit zo snel mogelijk na aflevering bij ons te melden. Dan kunnen we samen naar een oplossing kijken. Garantie valt niet op eventuele zendingen die op jouw eigen risico zijn verzonden zoals bijvoorbeeld de dierverblijven.
Klachten
Bij eventuele klachten kun je het beste even een mailtje sturen naar info@aadiercomfort.nl. Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen. Wij streven er naar om alle klanten tevreden te houden en daar doen wij dan ook ons uiterste best voor!